Prestiżowe zapachy, jakie sprzedaje Quality, czyli Perfumeria Warszawa przynoszą silny wzrost na całym świecie na skądinąd polskim rynku zapachowym.
Jak myślisz, dlaczego tak jest?
Klienci stają się coraz bardziej wykształceni i mają wiedzę na temat dobrego kunsztu. Widzisz to we wszystkich obszarach, na przykład wiele osób ma ulubioną kawiarnię ze specjalnymi ziarnami kawy, a inni oszczędzają na koszulce wykonanej w Chinach, ponieważ wiedzą, że otrzymają bardzo dobry produkt, który został wykonany z troska, miłość i pasja. To samo dotyczy przemysłu perfumeryjnego – w przypadku naszych perfum inwestycja polega na aromacie w butelce – to jest nasza największa inwestycja, a klienci wiedzą, że miliony złotych nie zostały wydane na ogromne kampanie w magazynach i reklamach w każdy przystanek autobusowy – tylko najlepsza perfumeria Warszawa posiada te perfumy. Nie kupisz ich wszędzie i dlatego jest to nisza.
Czego szukają konsumenci od prestiżowych marek?
Powiedziano nam, aby dostosowywać nasze ceny przez kupujących w domach towarowych i perfumeriach Warszawa, ponieważ powiedzieli, że konsumenci nie chcą inwestować w specjalne surowce i egzotyczne absoluty. Zastanawialiśmy się nad stworzeniem zmiennej, aby odkryć, że kiedy uruchomiliśmy Elixir po wyższej cenie, natychmiast się wyprzedał. Kupujący i analitycy mogą prognozować różne trendy, ale niekoniecznie ma to znaczenie dla marki, którą sprzedaje Perfumeria Warszawa. Nasi klienci lubią to, co robię, lubią moje składniki i są gotowi wydać więcej, ponieważ wiedzą, że istnieje dobry powód do zwiększenia.