Długopisy z logo i smycze reklamowe

Produkty promocyjne takie jak ołówki, długopisy czy smycze reklamowe są bardzo powszechnie stosowane. Większość firm kupuje je dla potencjalnych klientów, klientów i uczestników wydarzeń – to fakt życia korporacyjnego. I działają: w porównaniu z innymi przedmiotami, jeśli chodzi o koszt za liczbę wyświetleń, przedmioty promocyjne często wygrywają. Na przykład Instytut Specjalizacji Reklamy stwierdził, że średni koszt wyświetlenia koszuli wynosi 0,005 złotego. Reklama telewizyjna w prime-time? Na wyświetlenie wynosi 0,019 złotego. Ale nie wszystkie produkty promocyjne, takie jak smycze reklamowe czy długopisy z logo, są sobie równe. Niektóre są trafieniami, a inne chybiają. Jak możesz upewnić się, że Twój następny przedmiot promocyjny osiągnie cel? Jaki jest twój cel? Co masz nadzieję osiągnąć? Jak rozpowszechnisz przedmiot? W jaki sposób aktywność, dla której kupujesz produkty promocyjne, pasuje do Twojej strategii marketingowej i przekazu? Jak zmierzysz jego sukces?

Bez jasnego planu i zrozumienia, w jaki sposób produkty promocyjne, takie jak długopisy czy smycze reklamowe, integrują się z programem marketingowym, ryzykujesz zmarnowaniem sporej części swojego budżetu marketingowego. A śmietnik za budynkiem nie jest perspektywą ani klientem.

Dopasuj produkt do osoby. Do kogo skierowany jest przedmiot promocyjny, takie jak długopis lub smycz reklamowa? Nie wybieraj produktu, który chcesz – wybierz coś, czego chcieliby Twoi odbiorcy. Upewnij się, że pasuje to również do Twojego celu: możesz dać coś innego klientom niż potencjalnym klientom. W końcu powinieneś mieć inną wiadomość dla klientów niż dla osób, które nie kupiły od Ciebie.

Nie wpadnij w rutynę przedmiotu promocyjnego- Niektóre firmy mają „promocyjne” artykuły, które nie są związane z marką. Powinny się ponownie zastanowić. Klienci prawdopodobnie już spotkali się z tobą. Wiele potencjalnych klientów również może – przynajmniej, jeśli będą w przygotowaniu, zrobią to. Coś nowego i innego będzie za każdym razem świeże.